Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

søndag den 28. oktober 2012

Dagens billede...
Jeg var til fødselsdag i går, og pludselig stod solen så perfekt, at jeg faldt over dette motiv. Orkideen er en dejlig og smuk blomst (bortset fra at den skygger for alle vinduer her i hjemmet...). Men altså denne orkide stod helt ensom på et bord i hjørnet, og det er jo lidt synd. På den anden side ville billedet nok ikke være lige så godt, hvis der var to... :)
Håber, at alle har haft en go' weekend! Hav en go' uge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar