Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

onsdag den 17. oktober 2012


En hel serie...
De sidste par dage har jeg været i sommerhus på Aarø (uden internet) i Sønderjylland. Der brugte jeg en del tid på at tage billeder, og nu har jeg fundet de fem bedste skud. Jeg har redigeret farverne på nogle af dem. Enjoy!

 Den lille færge mellem øen og fastlandet ankommer ON TIME på fladt vand under smuk solnedgang...

Et lille træ med en meget sjov form...

Nogle gange falder disse "klipper" sammen, hvis vejret har været vildt. De huse der ligger ud til vandet nu, ligger sandsynligvis i vandet om nogle hundrede år.

Der var indtil flere flotte fugletræk over øen med mange hundrede fugle i flok!

På stranden lå der små pletter af dette flotte mørke sand...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar