Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

torsdag den 16. august 2012

Hej alle!

Hej alle i hele verden der forstår Dansk!

Jeg er helt ny i det med at blogge. Jeg har ALDRIG prøvet det før.
Jeg keder mig generelt i min fritid, så et eller andet skal jeg jo lave - f.eks. blogge... Ud over det producerer jeg musik selv på computer, og jeg elsker at tage billeder. Det er de to ting, der vil være i fokus på denne blog. Jeg har selvfølgelig ikke rigtig erfaring med at blogge, så i må meget gerne kommentere lidt på det jeg laver (hvis man kan det i dette "bloggerunivers"...).

Anyways... Hyg jer og hav det godt! Jeg håber, at i kan lide det jeg laver - kald det hvad i vil - kunst eller ej...

Hilsen Marcus

PS. Bloggen hedder "Mediekunst" - Foto og musik går vel under medier? :-)

1 kommentar: