Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

torsdag den 16. august 2012

Oookay... Vi prøver med første upload...
Dette billede er taget på Sardinien, da jeg var på sommerferie der i 2009. Grunden til, at jeg uploader dette billede som det første er, at det nok er det bedste billede jeg har taget. Min far er ret god til at tage billeder, og han har rost mig en del for det her. Det er taget ud af en bil, der faktisk kørte med rimelig høj fart så det er lidt heldigt at det blev så skarpt... Bagved kørte naturligvis en ung mand på en gammel havelåge af en traktor!

Kvaliteten er naturligvis lidt mere lousy, når den skal presses sammen så billedet kan være på siden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar