Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

fredag den 17. august 2012

Hej hej!

Dagens billede - Længe leve lang lukketids-funktionen. Taget på en "fotosafari" i meget, meget eksotiske Aarhus. Mere præcist på stranden "Varna". Der ikke redigeret på det (det er rettet op, for det er sgu ikke nemt at tage LIGE billeder af vand!). Det var heller ikke tåget - men jeg gad da godt se hvordan det ville komme til at se ud, hvis det var Vesterhavet. Det må jeg jo prøve!

I må hygge, og det er jo fredag så husk at gi' den gas med Disney og Rebecca Black!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar