Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

tirsdag den 6. november 2012

Dagens billede...
I sidste uge havde jeg "Innovationsuge", hvor emnet var "Bedre Samfund". Jeg var med i en gruppe, hvor vi skulle udvikle sundhed som et fag i folkeskolen. Vi arbejdede hos foreningen "Sager der Samler" i Aarhus midtby. Her lærte vi mange nye ting. En af dagene skulle vi tegne et stort træ. På grenene skulle vi sætte Post-It notes på, hvor vi skulle skrive hvor vi får informationer om sundhed fra. Det er det, dagens billede viser.
Vi havde en rigtig fed uge, og vi fik udviklet mange gode ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar