Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

torsdag den 29. november 2012

EN HEL SERIE!!!
Jeg kom hjem fra Frankrig i lørdags, hvor jeg selvfølgelig tog en masse billeder! Det betyder, at jeg nu kan præsentere jer for en hel serie af billeder, med masser af fransk stemning...
Vi var i Bretagne i en by, der hedder Quimper. Der skulle vi bo hos nogle familier. Jeg kom til at bo hos en rigtig sød familie, og jeg fik en ny rigtig god ven! Vi skulle med vores franske venner i skole, og det var spændende at se hvor anderledes deres undervisning er, i forhold til den danske.
I april næste år får vi besøg af vores franske venner, og jeg glæder mig rigtig meget!

Btw. Vi nåede også lige en tur forbi Paris - en lynoplevelse i Paris på en dag.

 I Quimper er man måske så heldig, at man finder planter i kloakerne!

 Ca. 40 km fra Quimper ligger der en lille hyggelig, men meget stille by, der hedder Locronan

 Der var indtil flere flotte gamle kirker i Quimper.

Endnu en kirke.

Der løber en lille fin å under gaden!

Concorde-stationen i Paris

Den smukke triumfbue!

Eiffeltårnet er flottest om aftenen!

Eiffel med lys.


Á bientôt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar