Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

onsdag den 7. november 2012

Dagens billede...
Dagens billede er rigtig efterårsagtigt. Det er taget liggende under vores kastanjetræ.
Der gik ikke mere end en uge, fra den havde smidt det første blad til det sidste. Men det begyndte jo altså at lyse gult nogle steder på træet, og pludselig raslede bladene bare ned!
Billedet skulle jo være efterårsagtigt, for vejret udenfor er bare forfærdeligt efterårsagtigt! Så er det jo godt, at der findes varme drikke og varme tæpper! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar