Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

søndag den 2. september 2012

Dagens billede...
I går var jeg i Lystrup, hvor der årligt i Aarhus festuge bliver holdt modelflyopvisning. Det var vildt fedt! Det kan anbefales, hvis man er til sådan noget. De fleste fly kan flyve ret hurtigt. Der var bl.a. et, der kunne flyve 450 km/t! Det måtte bare desværre ikke flyve derude, da landingsbanen ikke var lang nok.
Flyene fløj enten på el eller benzin.
Næste opvisningsdag er på onsdag d. 5. september, hvor de flyver fra kl. 18:30 - 20:00. Der er gratis adgang. Find det her:
http://aarhusfestuge.dk/DK2012/PROGRAM/Arrangement/Modelflyveopvisning.aspx
Go' søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar