Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

torsdag den 20. september 2012

Dagens billede...
Kunsten ved ild... Ja, ild er bare kunst i sig selv. Bortset fra når man har fået den der store bule med vand i på fingeren, så er ild lidt mere en pest.
Men ild = varme. Og jeg tror, at vi længes efter varme i disse dage for det er da begyndt at blive ret koldt! Og jer har lige læst at der i morgen falder en halv måneds regn (20 mm)! Vi har da fået nok regn nu synes jeg, men det er jo endnu en god anledning til at drikke varm kakao...
Jeg har leget lidt med farverne (lysstyrke, kontrast, mætning).
YES! Så er det jo også snart weekend, og jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar