Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

fredag den 7. september 2012

Dagens billede...
Så er det igen blevet fredag, og vejret udenfor og dette billede passer overhovedet ikke sammen...
Billedet er af blomsterne på vores æbletræ om foråret. Min mor indførte et dagligt ritual i foråret, hvor man HVER DAG (da det blomstrede) skulle kigge på træet i mindst fem minutter og sige "nøøøøjj hvor er det flot!". Det glemte jeg naturligvis, men jeg nød det da alligevel mens det varede!
Jeg har leget lidt med farverne - gjort lyset varmere og sat lidt kontrast på. Billedet er næsten lige så smukt uden, men jeg synes lige, at der skulle tilføjes lidt.
HUSK NU det fredagsritual - i ved godt, hvad jeg taler om. Den ene ting starter med R, og den anden starter med D. D'et kan findes i fjernsynet senere, og R'et kan findes på Youtube NU! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar