Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

lørdag den 8. september 2012

Dagens billede...
Jeg har lige været i festugen med min far. Jeg synes, at det er særligt godt i år.
Det springvand. Ja, det springvand spreder både vand og glæde! Alle de børn - "aaaahh moooaar hjææælp jeg blir' våååd!". Det er ret sjovt at se. Især når børnene står, og plager deres forældre om de ikke nok vil være med. Den park er en ret god ide! Kunne den ikke bare blive der, hvis græsset havde noget bedre at gro på?
Billedet er taget med ca. 1/60 af et sekund, så det blev altså lidt mørkere end det var på det tidspunkt.
Hav en fortsat go' weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar