Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

onsdag den 5. september 2012

Dagens billede...
Nu synes jeg, at vejret begynder at blive rigtig efterårsagtigt! Koldt, blæsende, gråt og bare trælst (traaalst som man siger det i aaaarhuus ikk' å'!). Men heldigvis har vi nok allesammen nogle billeder, der bare viser sommeren. Det har jeg her.
Billedet er fra en tur til Samsø i min sommerferie. Jeg har tonet lysstyrken lidt ned og puttet lidt kontrast på.
BTW - Samsø er en SKØN ø, og der er bare sådan en god stemning! Marken ligger lige nedenfor Vesborg Fyr.
Find sommerbillederne frem så det kan pynte lidt på det kedelige efterårsvejr. Meeen hvem siger, at der ikke er lidt sommerdage til gode endnu?

1 kommentar:

  1. Virkelig flot billed, men det ser næsten kunstigt ud. Samsø er jo et skønt sted, selvom det er MØG koldt ;D
    -Caroline

    SvarSlet