Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

fredag den 14. september 2012

Dagens billede...
Fredag og fredag og fredag. YES!
Billedet er taget på min tur til Berlin tidligere på året. Mere præcist - det er udsigten fra Reichstag. Der er en rigtig god udsigt deroppe fra. Vi brugte et par timer deroppe!
Det er gratis at komme op (tagterrasse og kuppel), men man skal bestille tid i forvejen. Det kan anbefales, hvis man ikke har prøvet det og har en tur under opsejling.
Rigtig, rigtig, rigtig go' weekend! HUSK fredagsritualerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar