Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

tirsdag den 4. september 2012

Dagens billede...
Der er ikke meget sommer over vejret i dag, så jeg synes lige der skulle noget ind, der kunne pynte lidt på det! Billedet er taget i dag, og jeg har lige manipuleret det lidt i farverne. Uden disse effekter har billedet ikke den samme varme og samme dejlige stemning. Kort sagt - det er kedeligt uden effekter! Måske gør effekter altid billeder lidt mere kunstneriske end originalen? Er dagens billede så lidt en snyder?...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar