Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

tirsdag den 18. september 2012

Dagens billede...
Regnvejr, regnvejr, solskin, regnvejr, solskin, regnvejr og solskin. Kan vejret ikke bare beslutte sig? Åbenbart ikke så da det begyndte at regne igen igen, besluttede jeg mig for at lave varm kakao. For det skal man næsten altid ha' når det regner og ISÆR når det tordner. Varm kakao er en helt fantastisk drik, der bare er fyldt med KARMA. Nu skulle jeg så også sidde og læse i verdens kedeligste bog, så noget energi skulle der til...
Wupti (.com) så skinner solen igen! Og der er også blå himmel. Nææææ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar