Velkommen!

- Livet er herligt, så hvorfor ikke gemme de bedste og smukkeste tider på et billede?

Her præsenterer jeg mine værker. Jeg fotograferer mange forskellige ting, og her vil jeg vise hvad jeg har taget.
Tjek alt. Håber, at jeg kan uploade et eller andet hver dag afhængig af om jeg har tid...

søndag den 16. september 2012

Dagens billede...
Så er weekenden tæt på sin ende, og jeg håber, at alle har nydt den.
Dagens billede er fra London. Jeg var derovre med min klasse i April. Vi havde en FED tur. Det er dog noget andet at være ude og rejse med sin klasse...
Jeg har som sædvanligt redigeret det lidt. Kontrast og så har jeg mættet farverne lidt. Ellers er farverne lidt kolde og kedelige.
Hvis I synes, at det er snyd at redigere billederne på den måde så skriv lige. MEN! - Modelfotos bliver jo også redigeret, og det handler jo stadig om, at man har et godt motiv!
Hav en go' start på ugen i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar